onsdag 20 april 2011

Femte gången gillt?

Jag har provat på det här med att blogga ett par gånger tidigare, men det har liksom aldrig riktigt funkat för mig. Det känns som om jag har försökt mig på sådant som inte är riktigt jag. Har testat hela den här "dagens outfit"-grej, men det blir bara så himla... bleeh. Jag försökte mig även på att vara lite sådär chic och ba: Guud vad jag fyndar second-hand hela tiden! Fast det blev inte heller särskilt bra, eftersom jag är alldeles för lat för att ha en så nischad blogg.

Men trots allt, så är det ta mig fan skönt att få skriva av sig lite då och då. Därför så tänkte jag ge det ett nytt försök, helt kravlöst liksom, så får vi se vart det bär av.

1 kommentar:

  1. Hahaha, gilla på detta inlägget! Förstår precis hur du menar.*

    http://sakuradesu.blogg.se/

    SvaraRadera